24 juni

Vilken helg det blev!
I lördags sålde jag ju bilen. Sen igår kom dom nya ägarna och hämtade Candrah, så mamma sålde ju en häst.
På eftermiddagen kom det en och köpte pappas motorcykel.
Nu får vi låna en bil utav min bror till jag får hem min nya bil och pappa har hittat en ny mc.

De nya ägarna till Candrah önskar vi självklart lycka till och hoppas att de får många roliga år tillsammans.
Ägarna har för övrigt en fin liten ponny till salu. Mer info om den finns på hemsidans till salu-sida.

Igår skulle jag rida KC själv i skogen. Det gick väl sådär.... Hon tvärvände vid skolan och galopperade hemåt. Jag fick stopp på henne och sen red jag hem och hämtade mamma. När vi kom ner till skolan ville hon vända igen, men då ledde mamma mej en bit och sen gick det bra. Dumma häst!

Idag tog jag nya tag med KC. Red henne trött på banan innan jag red ut. Jenny cyklade med. Idag var inget farligt vid skolan! Och när vi kom till det farliga elskåpet travade hon förbi utan att blinka. Travade och galopperade fram och tillbaka på grusvägen och sen red jag hem.

Jenny jobbar på med Divine. Tränar henne i hagen. Det går jättebra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0