23 januari

I onsdags hade jag träningsvärk i benen. Kom med nöd och näppe ner för trappan,

Var sen på Rusta för att plocka ner alla deras böcker. Fick klättra på en stege och det var inte det lättaste att ta sej ner.

I torsdags var det ännu värre i benen. Fy 17! Fick ett sms av Sara: H-e mina ben!!! Haha hon hade visst också träningsvärk...

På fredagen var jag först och hälsade på KC. Hanna "rider" henne i stallgången själv och det går jättebra!

På kvällen var vi bjudna till Jesper och Sara som fyllde år. 32 respektive 30 år! Hipp hipp hurra! De bjöd på jättegod mat!

Klockan ringde vid halv 7 på lördags morgonen. Iväg på kurs i Jönköping. Tävlingskonvent. Ganska många på kursen men bara 7 banbyggare.

Under dagen började det att snöa. Kom säkert 1 dm snö.

Söndagen avslutades efter lunch. Lika mycket snö hemma.

Idag har dagen rullat på som vanligt. Broddat Malthé och Zoza. Jenny red Malthé på banan. Jag åkte och red Candela och Golden. De hade fått ett ordentligt pass med Tobbe igår, så de var så snälla och lugna idag. Joggade bara lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0