31 januari

Oj, nu har det gått en hel evighet sen sist.
Vad har hänt?

Förra helgen var det tävlingskonvent i Växjö. Var jätteförkyld, så jag var med på lördagen.

Hälsat på gulle-Mattias...

Jobbat som vanligt. Nyöppning i Gnosjö i en butik. Från Hemköp till Willys Hemma, så det har varit ombyggnation och påfyllning.

Ridit en del. Zoza är ju som hon är. Ena dagen helt galen och nästa är hon slö och orkar knappt förflytta sej. Typiskt unghästar. Malthé pulsar på i snön. Han tycker det är jobbigt, men han får ju galoppera mycket iallafall.

I går var jag i Mariestad och hälsade på Grenada. Hon var sej lik precis. Så kul att se att de mår bra hos nya ägare. Man vet ju aldrig innan hur det kommer funka. Hoppade lite med henne också. Hon tyckte det var skoj.

Idag var det lite slappardag. Mattias och jag har lyssnat på musik och bara "umgåtts". Mysigt att bara prata lite skit och skratta... :o)

Ridit Malthé och fixat stallet åt mammam, som var på styrelsemöte.

WPN är klar i Publisher. Nu väntar jag bara på svar om det funkar att ha den i det programmet. Annars blir det till att skriva om allt i InDesign. Blä...

Kommentarer
Postat av: Snömonstret Grenada

I lördags var det som om jag såg och hörde i syne, där kommer gamlamatte med MIN sadel, MITT träns och grejer. Dessutom ridklädd JUBEL! Vad jag längtat :)



Inatt har det kommit 3dm snö :) Kan lätt påstå att det blir kalaskul ute idag. Grannarna har rivit sin hage och någon häst hoppar helt sonika ut när hon tröttnar...

2010-02-01 @ 07:12:32
Postat av: Uppdaterad Grenada

Det har yrt och snöat hela natten så idag kommer jag ha en del att greja med i hagen och att kontrollera när de plogar.. Igår fick jag nog på att vara i ridhuset så jag hittade på lite bus. Riddaren bestämde sig för att rida ute så mycket det går nu Yess!!!

2010-02-03 @ 10:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0