10 maj

Hej hopp!
Idag red jag och Jenny ut i skogen en sväng. Stundtal går KC riktigt bra i skogen. Hon är nyfiken och vill titta på allt, men ibland blir det tvärstopp och då får Candrah gå före. Undrar hur jag ska lösa det när jag ska rida själv?

Jobbade både igår och idag. Trist när alla andra är lediga. Det var nästan kaos i butikerna i Värnamo idag. Mycket folk är lediga och de verkar få panik att varorna ska ta slut...

Byggde banan i Gislaved igår också. Den blev ganska bra tror jag. Fick justera Lätt B-banan lite bara. Hoppas det funkar att rida på den också.

Kommentarer
Postat av: Grenada flyttar till Småland igen :)

Hoppas vi ses snart, gammelmattar!
Jag längtar :)

2013-05-11 @ 11:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0