30 juni

I fredags red jag KC på banan. Testade ett nytt bett på henne. Ett tunt, tredelat ponnybett. Det verkade hon gilla. Var stadig och fin i huvudet och var ganska lugn. Hoppade några språng och hon gick riktigt bra. =) Lilla Stjärnan!
 
I går hämtade jag hem min nya pärla!!! Sååååå fin!!!! =) =) =)
Blev inte så mycket ridit när jag kom hem. Grillade korv hos mamma och pappa. Gott!
 
Idag har det varit kyrkbesök. Kusin Aron konfirmerades.
Nu ikväll red jag KC på banan igen. Hon var pigg, men jobbade riktigt bra. =) Tänk om denna formen kunde hålla i sej...
Red Malthé en lite sväng i skogen också. Han tror han kan varenda runda i skogen och får han inte gå den rundan han har tänkt går han och motar i flera meter. Haha han är så rolig. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0