17 juli

 
Solen är tillbaka och det är varmt och det surrar en massa blinningar och bromsar. Hästarna är tokiga! Köpte ett nytt flugtäcke till Malthe för det gamla skavde så på bogen, men det nya skaver också. Stackarn!

Jag och Jenny har varit ute i skogen med KC och Malthe. Det har gått riktigt bra. Malthe sköter sej fint. Igår galopperade vi en liten sträcka och Malthe drog på järnet. Studsade framåt. Galning!

Coulthard går körtävling i Vaggeryd till helgen.
Linda var med Triton på NM i helgen och tog ett par medaljer. Grattis grattis!

I lördags hade pappa lite kalas. Trevligt och de bjöd på god mat. Fick träffa Leo också. Sååååå liten!

I söndags löshoppade jag KC och Malthe. Hoppade KC lite högre. Hade grinden under på oxern och mattan under på ett räcke. Malthe kunde bara hoppa i höger varv och han var rädd för allt! Fick springa efter honom för att han skulle hoppa.

I måndags var min första semesterdag och jag var och gjorde en massa ärenden i Värnamo. igår var jag i Borås och köpte agilityhinder till Julia. nu blir det träning på hemmaplan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0