1 december

Trevlig första advent på er! Vad tiden har gått fort.
Idag har jag bytt gardiner och satt upp ljusstakarna. Behöver köpa en ny till fönstret i trappan. Det saknas dessutom glödlampor, så den gamla kan jag inte sätta up...
Grannen hann sätta upp en stor stjärna i fönstret under min balkong. Jag brukar ha en stjärna i balkongfönstret. Trist att det ser likadant ut, så i år blev det en röd stjärna i det fönstret. Blev fint.

KC går på halvfart. Hon är seg och vill inte jobba. Funderar på att boka ett besök hos Stefan...

Första diagnosen i matten är avklarad. Inget betygsgrundande, men ändå ett test. Alla rätt.

Silica har kommit in bra i stoflocken nu.

Fått på dubbdäcken både på transporten och bilen. Känns bra. Nu får man bara vänta på snön. Hoppas det blir en massa snö!

Håller på med Welshponnynytt. Det sista numret för året.

Mamma är i England på möte. De skulle på en auktion också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0