1 augusti

oj, oj, oj, jag har visst tagit semester från datorn också ser det ut som...

Galet vad tiden går fort! På måndag är semestern över och det är dags att gå tillbaka till jobbet.

KC jobbar vidare med sina uppgifter. Hon går i skogen med Jenny på ryggen och med Malthé som sällskap. Det funkar jättebra. Hon jobbar på ridbanan och vissar dar går hon som en klocka och vissa dar funkar inget. Hon löshoppas, vilket verkar som att det är favoriten.

Malthé knallar med KC i skogen några dar i veckan. I början kan KC gå först, men efter halva tiden MÅSTE han vara först. När vi galopperar gör han luftsprång framåt. Då måste jag hålla fram honom lite mer, men då får KC springa galet fort för att hinna med.

Jenny löshoppar Divine och Mirre. Mirre är en riktig talang när det gäller hoppning. Hoppar med fin teknik och verkar gilla det. Divine håller fortfarande på att lära sej det där med hinder.

Den 24/7 var jag i Ljungby och byggde på deras lokala hopptävlingar. Ca 150 starter under dagen. Var på plats vid 9 på morgonen för att bygga upp banan och kom hem vid halv 9 på kvällen. Heldag alltså.

Har varit i Stockholm i 4 dar nu. Sprang runt på stan, handlade roliga aker och kläder, satte i löshår (igen). Det är såååå häftigt! Handlade bl a en finfin klänning på Esprit, en klänning och en skjorta utan ärm på Gina Tricot, en Dobber-klänning på MQ och en massa annat skoj. =)
Bilder kommer!

Idag red jag KC på banan. Hon kändes stel i början, men efter lite värmning så kändes hon fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0