19 april

I onsdags band jag upp Cruze i gången, borstade av honom och sen gick vi ut på banan och linade. Att bli linad har han aldrig gjort förut, men fattade nästan direkt vad han skulle göra. Och dessutom funkade det i båda varven. Som belöning släppte jag honom lös. Han var sååå fin när han sprang och visade upp sej. Candrah passade på att busa lite i sin hage samtidigt.

Sen spolade jag benen på KC, vilket krävde en viss övertalning, men när hon väl förstod vad det hela gick ut på så stod hon still. Sen red jag henne lite på banan. Var inte alls stingslig utan gjorde det jag ville.

Jenny red Candrah i skogen en sväng.

Malthés man blev lite kortare. Han ser förfärligt gammal ut i lång man...

Igår var vi hos mormor. Hon fyllde ojämt. Ja 85 är väl nästan så ojämt det kan bli... Hon har precis flyttat, så vi kollade in hennes nya lägenhet och hon bjöd på smörgåstårta och tårta. Mums!!!

Det har varit storm nu i ett par dagar. Idag har det regnat också. Trist väder när man vill ha värme.=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0