28 oktober

Solen skiner och det är jättekallt! Det var -7 i natt när jag åkte hem. Jag var barnvakt åt Livia och pappa var chaufför åt min bror och Sara.
Livia åt kex...
...och borstade tänderna.
 
Cruze bor ju i egen box på nätterna. Det har gått jättebra under veckan som gått, men idag var det dags för nästa steg. Han fick dia och sen gå tillbaka till sin box och Zoza gick ut. Åhhh vad synd det blev om honom då. Passade på att ha Divine inne som sällskap. De stod inne fram till lunch och sen fick de gå ut i trähagen tillsammans. Cruze gillade inte Divine riktigt och var lite rädd för henne. Inte så konstigt när han gått med mamma hela sitt liv... Fast han skötte sej jättebra och höll sej i kanten mot Zozas hage. Det var istället Divine som jagade upp sej och var förtvivlad över att inte få gå med sin mamma, Dossan.
 
Divine till vänster och Cruzier till höger med mamma Zoza i bakgrunden.
 Joelsbo Divine
 
Mycket på jobbet i veckan som kommer. Extrapris på godis och ombyggnad. Skulle jobba lite extra med blommor v. 45 och eftersom jag inte har gjort det innan skulle jag få lite utbildning på det i veckan också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0