4 mars

Har haft en vecka med hur mycket som helst att göra. Nu hoppas jag det blir en lugnare vecka.

Fredag:
Ridit Candela. Göteborg Horse Show, men jag stannar hemma...

Lördag:
Slappardag.

Söndag:
Ridit Candela och KC.

Måndag:
Grönt Kort-eleverna skriver upp. Alla klarade sej.

Tisdag:
Body Pump
Ridit Candela och longerat KC. KC var helvild!´
Jenny har ridit Malthé på banan. Han var busig och bockade.

Onsdag:
Björneträning. Jag red Candela. Det gick bra!=)

Torsdag:
Bråkat med KC. Linad en timme och satt upp två gånger på henne, men hon bara bockade och stegrade sej.

Fredag:
Byggt bana i Gislaved. Ska va banbyggare där i helgen.

Lördag:
Ponnytävlingar i Gislaved och jag är banbyggare. Har funkat bra.
Ridit KC. Hon var jättesnäll!

Söndag:
Hästtävlingar i Gislaved och jag är banbyggare. Bättre banor idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0