24 juli

Solen är här och det är varmt och skönt ute!!!! Härligt! =)

Håller på att byta ut ett fönster i stallet. Lite bökigt eftersom det nya fönstret inta har samma form som det gamla och är mycket större. Med lite fix och trix ska vi nog få ihop det också....


Mamma och pappa är i Landskrona med husvagnen. I morgon åker jag ner dit och nästa måndag åker Jesper, Sara och Livia ner. Så mycket har inte husvagnen varit använd sammanlagt på 5 år, tror jag.... Den funkar alldeles utmärkt att bo i, även fast den är 26 år gammal! Får passa på att åka över till Danmark och Ven en sväng tänkte jag. Det verkar fint på Ven.

Malthé och KC går ute på nätterna nu, men betet är lite dåligt så de får hö ute också. Fast de vill gärna in på kvällen när Zoza, Cruzier och Mirre går in.

Hoppas min rygg håller för att träna inför fölutställningen nu. Ska bli kul att få lära sig den biten också.

Coulthard och Linda har varit och tävlat FEI lag-program i dressyr. På samma tävling fanns de godkända hingstarna Henfynyw Tywysog (en sec C) och Burhults Toy (en sec A). Kul! Även Dossans barnbarn Diannie var med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0