17 januari

Igår fyllde mamma år. Hipp hipp hurra!!!!!!
Firade henne på kvällen med semlor. Årets första...

Idag har jag ridit Candela. Hon kändes fin. Hon hade fått vila lite väl många dagar tror jag. Tobbe hade ridit henne igår och hon hade busat som tusan. =) Idag var hon så fin så.

Sen var jag och Sara på Body Pump. Har aldrig varit på nåt sånt innan och fy 17 vad det kändes i kroppen. Speciellt i benen. De är fortfarande som spaghetti... Hua... Nu måste jag lägga på två kol för att komma i form...

Hanna hade hängt på KC igår och linat henne i ridhuset. Hon hade varit lugn och fin hela tiden. Tur att hon sköter sej...;-)

Jerringpriset delades ut igår också. Rolf-Göran Bengtsson vann. Det är han väl värd! Grattis!!!

Hv förlorade mot AIK med 2-3. Imorgon spelar de borta mot MoDo.

Snart drar Grönt Kort-kursen igång i Värnamo. Blir två hektiska veckor som kursledare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0