19 februari

Red Candela i måndags. Annelie klippte pälsen på henne. Blev jättefin!

I tisdags var det jobb, jobb och jobb. Jenny red Malthé. Och så var det ju body pump...=) Var jättejobbigt! Hv vann borta mot AIK med 3-4.

I onsdags var det dags för första hoppträningen för Björne. Jag red Candela och Tobbe fick rida på reservplats med Atlantic! Jättekul träning och hästarna gick verkligen bra.=)

I torsdags red jag Zenith. Hon är cool. Bara tuffar på i ridhuset. Måste få lite mer ridbarhet på henne bara. Hv vann hemma mot Timrå med 1-0.

I fredags var jag först hos tandis. Måste tyvärr besöka dom igen för att en krona sitter löst. Åhhh bara hatar detta... Dyrt, obehagligt och nödvändigt.
Sen åkte jag till Bratteborg och hälsade på KC. Hanna red henne lite i ridhuset. Gick jättebra. Filmade lite så det kanske kommer på hemsidan vad det lider...
Efter det var det jobb och Grönt Kort-kurs. Vid halv 7 byggde vi banan till tävlingarna som skulle vara på lördagen. Blev ganska bra.

Igår var det ponnytävlingar i Värnamo. Mina banor blev jättebra! Hv vann borta mot Frölunda med 1-2.

Idag var det tävlingar med stora hästar i Värnamo. Hjälpte till på förmiddagen bara för sen åkte jag och mamma och hämtade KC. Hon har ändrat sej i kroppen och har börjat få en fin sida. Ska underhålla ridningen på henne nu, hon ska få äta upp sej ordentligt och sen lite vila på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0