13 april

3 april
Löshoppat KC. Hoppar lätt 120 cm. Vet vad hon ska göra och är lydig på kommando. Kan nog bli bra...
Varit på Body Pumpen.

4 april
Ridit alla mina egna små hästapållar.
Zoza skrittade jag bara lite på ridbanan. Hon är tjock!!! Var som en tunna att sitta på...
KC red jag på ridbanan också.
Malthé sprang en runda i skogen.Pigg och glad över att få komma ut.

5 april
Ridit Golden i ridhuset. Han är så gigantisk!
Longerat Zenit.

6 april
Långfredag.
Jobbat i Anderstorp och fyllt på godis.

7 april
Påskafton.
Jobbat på Willys och Hemköp i Värnamo och Willys i Gislaved. Gislaved hade sålt mer än Värnamo. Kan bero på konkurrenternas extrapris i Värnamo...

8 april
Joggat Malthé på ridbanan. Han var jättearg och ville inte alls vara med.

måndag
Jobbat på Willys och Hemköp i Värnamo.
Ridit Candela i ridhuset.
Löshoppat KC.

tisdag
Varit på Body Pumpen. Jobbigt!
Jenny har ridit Malthé på ridbanan.
Jag red Candela i ridhuset.
KC joggade på ridbanan.

onsdag
Björneträning med Candela. Gick ganska OK. Hon är så härlig att rida. Gör jag rätt är det superenkelt. Sen är hon så duktig att hon räddar mej när det blir lite fel.

torsdag
Löshoppat KC. Hon var trött eftersom hon hade sprungit i hagen.
Dreamabout Född 3 juni 1993 Död 12 april 2012.

Dagmar har flyttat till Trapalanda och betar tillsammans med Dixie och Dagny på de evigt gröna ängarna.

fredag
Ridit KC lite på ridbanan och sen skrittade jag ut en sväng. Hon var jätterädd för allt, men litade på mej och gick dit jag ville.

Kommentarer
Postat av: Grenada tant

Den vackraste Dagmar!

2012-04-16 @ 19:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0