8 september

18 sidor i aftonbladet om Stefan Liv idag. Han var verkligen omtyckt av alla och hela hockey-Sverige sörjer. Även jag...

Stefan var ju en riktig pajas. En gång berättade han för laget att han hade slarvat bort fjärrkontrollen till tvn och han kunde inte byta kanal. Det visade sej att han hade lagt fjärrisen i kylskåpet...
När han tog körlektioner i Jönköping sa bilskolläraren att han skulle svänga vänster i rondellen. Då svängde Stefan direkt till vänster utan att köra runt först...

"Mitt i sorgen förstår nog alla att Liv är odödlig". Så skrev Lasse Anrell i tidningen och det är nog sant. Han var och är omtyckt av alla och hade nog inga ovänner. Till och med när motståndarlaget försökte psyka honom fick de en varm blinkning tillbaka.

Lika illa är det väl med Saab. Hur ska det gå nu? Jag trodde för längesen att det inte skulle gå alls... Nu kanske man ska passa på att köpa en Saab! Man får ju nästan en ny bil för ingenting. Nästan gratis!

Ikväll är det lektioner i Värnamo igen. Jag ska hålla en träningsgrupp i dressyr och en i hoppning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0