7 september

En dag med sorg...
Hv 71:s Stefan Liv har omkommit i en flygkrasch i Ryssland...
Inte för att jag kände Stefan, men det väcker andra minnen...

Ridit Malthé igår och idag. Igår var han pigg och glad och sprang som attan. Idag var det någon som hade lagt ut saker mitt på vägen. Till exempel så låg det en 1 m lång gren mitt på vägen där Malthé skulle gå. Den låg där inte igår... Vad gör man som gammal häst då? Jo, gör en helomvändning på bakdelen och springer hemåt...

Zoza reds igår. Pigg och glad, men går att övertala. Testar nya bett på henne för att få henne bättre i munnen. Får se om jag hittar något.

I natt är stona inne. Det har regnat och blåst som tusan sen igår kväll.  

Till salu:
Volvo V70N 2.5D, -00
Saab 9-5 ARC sportkombi, -02
Zoza, sto -04, dräktig
Joelsbo Clic, hingst -99 (Eller till ny ryttare)
Joelsbo Melinydd, hingst -11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0