30 augusti

Haft fullt upp denna veckan.

Träningarna för Björn Carlsson började i onsdags. Malthé var med och tränade. Det gick ganska bra.

I torsdags hade jag födelsedagskalas. Mormor, morfar, moster Maria, hennes man Niklas, mina kusiner Aron och Matilda var här. Eric, mamma, pappa och min bror Jesper var här också.
Fick en ny tv av Eric! =) En jättestor!!!! 1000 tack!
Fick en tröja, ett parasoll, en grön växt, prenummeration på Ridsport och lite pengar också. TACK TACK!!!

I fredags var jag på Boj i Klippan och lämnade transporten. Den ska servas och kollas över.

Igår var jag i Värnamo och köpte en soffgrupp. Jättefin, grå soffa med tre fåtöljer. Pangpris! 500 kr för allt!

På kvällen hade jag inflyttningsfest. Mamma, pappa, Jesper, Sara, Anders, Emma och Eric var här. Och vilken fest det blev! Skitroligt! De slängde ner den gamla soffan från balkongen och slängde och sparkade ihjäl soffan helt enkelt. Det låg en hög med skräp kvar i dag på morgonen.=)

Idag är det slappardag. Måste rida Malthé och Grenada. Det är Finnkamp på Tv. Gansla kul att se på. Sen väntar jag på att det ska visas något från EM och hoppningen. Har bara sett dressyr än så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0