22 augusti

Oj, vad botten kan vara djup... Nu kan man väl bara klättra uppåt igen??? :-(

Börjar få ordning på alla saker i den nya lägenheten. Vad mycket man samlar på sig...

Zoza är jättehalt. Vet inte vad hon har gjort. Red henne söndag - tisdags och i onsdags var hon lite stel och konstig. I fredags när jag släppte ut henne var hon blockhalt. Jag blir galen. Att det aldrig få vara lugnt så man kommer någonstans med henne... :-(

Malthé och Grenada har trimmats i veckan. De är hoppade hemma och gjorde det bra. Ska testa luva på Grenada för att se om hon lugnar sig lite. Det kanske blir katastrof...

Mamma har åkt till den internationella welshutställningen i Holland.

Det sista stoet har åkt hem. Nu kan vi äntligen börja städa stallet.

Bilen är lagad och gissa om det var billigt???!!! Över 14 000 kr!!! Jag tror jag dör!!!

Tävling i morgon. I Forserum, 110 och 120. Inte många starter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0