28 oktober

Oj vad jag har missat att uppdatera nu! Och det har hänt en del också...
 
18:e JAG red KC på banan. Jättestel i höger sida, så jag fick slita som en galning för att jobba igenom den sidan. KC blev lite sur på mej när jag krävde att hon skulle jobba.
19:e Jag och Jenny red i skogen på MAlthé och KC. Malthé var jättepigg. Haha...
20:e Jag och Jenny skrittade till sjön. Hästarna går i utan att tveka nu. KC vill titta lite, men går i.
21:e Jenny red KC på banan. Gick ok, men hon fick jobba med högersidan.
22:a Jag och Jenny red ut i skogen på Malthé och KC.
23:e Veterinären kom och kastrerade Cruze. Allt gick bra, så vi får hoppas att det inte tillstöter nåra komplikationer. Jenny red KC på banan.
24:e Ann-träning. Jenny och KC tränar. Gick sådär. Lite stretig i munnen, men det beror nog på att vi börjat jobba högersidan mer. Fick till nåra riktigt fina språng.
Ricky och Silica anländer till stallet från England.
25:e LÖNING! YEEEES! Åker till Växjö och kollar Winnerbäck. SKITBRA!!!!! Jag får gåshud!
26:e Jag och Jenny red en sväng i skogen.
27:e Jag och Jenny har galopptränat KC och Malthé i skogen idag. Jobbigt!
 
Uppdaterat på hemsidan:
Till salusidan
Daukester Silica
Daukester Ricky
Terrängbilder på KC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0