27 maj

I lördags red jag och Jenny runt Palmebo. Första gången vi red den rundan för båda hästarna, men det gick bra. Det finns mycket läskigt att titta på. Hästar, traktorer, redskap av alla de slag, ankor, hundar och vägen.

På kvällen var jag i Åminne och tittade och lyssnade på Kalle Moreaus och Sven-Ingvars. Vi hade tur med vädret och det höll uppe hela kvällen.

Igår var Julia och jag på hundkursen. Det gick ganska bra, men vi får får slipa på detaljerna än.

På eftermiddagen åkte jag och pappa med Cruze till Vetlanda där han ska va på kollo hela sommaren. Det gick bra att lasta och han stod stilla hela vägen. Han stod inne över natten och släpptes i dag. Bild kommer! Han ser väldigt nöjd ut. =)

Idag har jag byggt om konfektionsavdelningen på Willys i Värnamo. Känner mej lite trött i axlarna, men det blev ganska bra. När jag nästan var klar med första sektionen, så upptäckte jag att avdelningen var för låg, så jag fick inte plats med en rad. Fick improvisera lite...

Var och hämtade två rundbalar hö nu ikväll och sen red jag och Jenny runt Palmebo igen. Denna gången gick det mycket bättre och de vågade gå på framåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0