22 juni

Jaha då har man missat att skriva nåt här på några dagar igen...

Glad midsommar på er alla! Hoppas ni hade det bra.
Vädret var väl ganska ok. Åskvarmt under dagen och sen när det var dags för grillen började det blåsa och dugga. Åska höll sej borta som tur var.

Har inte blivit så mycket ridit i veckan heller. Red själv runt kullen en dag och har ridit på banan ett par dagar. Skulle varit och skott KC bak och lagt på Malthé skor fram i torsdags, men Stefan hade skadat handen, så vi får ta det på onsdag i stället.

I måndags var jag och pappa och kollade på en V70 i Växjö. Ljusgrönmetallic. Ganska fin faktiskt, även om det inte låter så kanske... För att ha något att jämföra med så var jag och pappa och tittade på en annan V70 i onsdags. Tur vi gjorde det för den var superfin! Knappt ett stenskott på lacken. Är ute efter en bra dragbil med helskinn och xenonljus. Denna är en bra dragbil, har xenon OCH extraljus, men bara halvskinn i klädseln. Det är ju nästan allt det jag önskar...

I dag åkte den andra pärlan. Lilla bilen... Såldes till en kille i Ödeshög. Hoppas han tar väl hand om lilla pärlan... ;-)
Nu får jag köra runt i pappas racer-bil (inte!) med trasig ljuddämpare tills jag får hem en annan bil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0