23 januari

Jaha... vad har hänt sen sist?
Jag och mamma var på tävlingskonvent i Växjö i helgen som gick. Alltid kul att träffa folk med samma intresse. Vi banbyggare var ute i ridhuset i söndags i kylan. -15 grader... Nåt kaffe fick vi inte heller på hela förmiddagen! Domarna satt inne i värmen och fick dessutom fika. Fusk!
 
Candrah är friskförklarad och ska sättas igång ordentligt nu. Hon är piggelin!
 
Ska försöka få igång mina hästar också nu tänkte jag. KC MÅSTE verkligen igång nu.
 
Idag har jag en ledig dag från jobbet. Skönt, men jag vill ju inte ha mindre arbetstid. Kommer att vara ledig varannan onsdag framöver. Hoppas det kommer in lite mer jobb.
 
I måndags satte vi igång en ny Grönt Kort-kurs. Tror de blev 14 deltagare. Roligt.
 
Mamma fyllde år i förra veckan. Firade i fredags med smörgåstårta. Gud va gott det är!
 
Lillebror fyllde år i söndags och svägerskan idag. Hipp hipp hurra!!!
 
I morgon ska bilen in på service. Blir väl lagom dyrt... Känns som hela bilen håller på att kajka ihop.
På fredag är det dags för besiktning av transporten. Den har också varit på sevice, så den borde gå igenom. Hoppas, hoppas...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0