15 april

 
Idag har det nästan varit 15 grader varmt, men det har regnat.

Igår red jag Malthé en sväng i skogen. Han är så pigg och glad, den gamle gentlemannen. Han tycker det är kul att få jogga lite i skogen.

Linade KC lite och sen satt Jenny upp på henne och red lite. Hon var lugn och skötte sej exemplariskt. Det verkar som att hon har smält det hon lärde sej i höstas.

Cruze gillar inte att bli vuxen. Nu när det är så lerigt i hagarna, så tänkte jag ta tag i att spola av benen på dom när de kommer in. Gissa vem som vill bestämma att inte spola benen...? Idag när jag skulle gå ut och spola honom stannade han i gången och vägrade gå. Lille gubben... KC ville också säga sin åsikt om att bli blöt om fötterna. När alla tre hästar var spolade var jag både blöt och genomsvett. Det blev duschen för min del också. =)
Foto: Wigren
Coulthard fortsätter jobba framför vagn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0