6 augusti

Idag har jag börjat jobba. Eller rättare sagt, skulle börjat jobba. Fixade Ica, Hemköp, Willys och City Gross innan jag fick tid till läkaren. Läkaren, som var en lite lustig prick, sjukskrev mej i en veckan på grund av min onda rygg. Jag ska ligga på värmedyna tre gånger om dagen á 45 min och äta en Iprentablett tre gånger/dag (tre om dagen alltså) i 10 (!!!) dagar. Tror ni jag är ok i ryggen sen?

Mercedes är såld.

Jenny rider KC. Det går jättebra.=)

Linda (hon som har Coulthard) vann SM för juniorer i körning för tredje året i rad. Grattis!!!! Nu ville de köra in Coulthard också.


Kommentarer
Postat av: C

Nä det kommer inte hjälpa med tre Ipren och värmedyna och sjukskriven i en vecka. Gå tillbax!

2012-08-06 @ 22:18:36
Postat av: Juli72

krya på dig!

2012-08-12 @ 18:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0