28 augusti



Hej hopp!
Nu var det så länge sen jag skrev, så blogg.se har uppdaterat sin sida så jag hittar inte...
Jaja, får se hur det går framöver...
 
Boxdörrarna är skitiga! Så här ser en dörr ut på insidan innan tvätt...
...och efter...

Fölvisningen, ja. Ska köpa bilder från Lisa som fotade på utställningen. Hoppas det blev nåt bra. Jenny hade sin kamera med sej också, men hon har börjat på högskolan, så hennes bilder har jag inte fått tag på än. Kritiken han fick kommer ut på hans sida vad det lider... Han fick 8 8 8 7 7 8 = 46 p och blev 4:e bästa hoppföl och 4:e bästa föl totalt. Här är en bild på Cruze i transporten.
Igår löshoppade jag KC. Hoppade bara ett räcke på 1 m. Hon har ju inte hoppat på länge, så det var bara lite mjukstart. Lade in vattenmattan under räcket. Det hoppade hon utan att blinka. Så duktig så!
Hoppade Zoza och Cruze över bommar på marken också. Zoza hoppade 1 m över ungefär och Cruze skuttade över så fint. De hoppade också mattan utan problem. Höjde det första hindret, så det var nog 30-40 cm högt sista rundan. Avståndet stämde ju för Zoza men inte så bra för Cruze, så därför blev det inte mer än så. Han ser så rolig ut nu när han fäller.
I måndags hade jag kalas. Ville egentligen inte fira, men man fyller ju bara en gång om året...
Fast nu känner jag mej väldigt gammal! Herregud......!!!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0