25 mars

Hej hopp!

Våren är äntligen här! =)
Isen har smält, tranorna väsnas och hästarna fäller så det ryker.

Var banbyggare på Gislaveds lokala hopptävlingar för ponny och häst förra helgen. Fick mycket beröm av ryttarna för banorna. Jättekul!

Annars rullar allt på.

Har tagit över ansvaret av medlemsregistret i Welshponnyföreningen. Ska bli spännande att se om jag fixar det. Hoppas jag löser det.

Vi har startat en Grönt Kort-kurs i Värnamo. 16 stycken inspirerande elever som vill ut och tävla.

Hermanstorp ringde och ville att jag skulle bygga på deras tvådagars fälttävlan i maj. Usch, blir lite nervös. På lördagen kanske jag ska ha tre banor uppsatta samtidigt.

Håller på att uppdatera hemsidan. Lite nya bilder och ny info under en del av hästarna.

Kommentarer
Postat av: C

Du fixar det Frida!!!

2011-03-26 @ 12:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0