25 december

God fortsättning på er alla!
Snön låg vit och fin ända tills i torsdags. Då började det töa och i fredags var all snö borta. Lagom till julafton...

Red Atlantic och Candela i onsdags.

I fredags var jag i Ullared. Många bilar på parkeringen, men inga köer varken ut eller in. De hade byggt om igen sen jag var där sist så nu irrade jag omkring och hittade inget... Fixade julklapparna iallafall.=)

Lördagen började med stallet. Fika hos grannen och sen träffa släkten hos mamma och pappa. 5+grader på dagen och 4-grader när jag åkte hem på kvällen. ISGATA!

Söndagen började också i stallet och sen fika hos en annan granne. Sen blev det lunch hos mormor.

Nu blåser det som attan ute och det regnar.
Det blinkar i lyset.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0