17 september

I onsdags var det dags för Björne-träning igen efter sommaruppehållet. Malthé var på G som vanligt. Både jag och han fick till en bra träning utan missar. Kul när man får lite självförtroende och en aha-upplevelse. Det är ju trots allt det man jobbar efter. Att kunna rida utan att känna "Där kunde jag ha gjort så istället, så hade jag kommit rätt på hindret"...

Björne tycker att jag matchar Malthés tävlande perfekt. Med tanke på att Malthé inte har gått 130 på ett år och ändå kan vara så bra. Han skulle inte klara av att gå stora klasser hela tiden heller.
Bäst under kvällen, enligt Björne, var hoppen utmed långsidan. Där fanns inte ens några hinder...

Welshponnynytt har nu äntligen kommit. Många har säkert väntat en hel evighet på den. Fick nog min ett par dagar tidigare än medlemmarna....

Zoza joggar vidare och bygger sakta men säkert upp sina muskler igen. Hon känns ganska fin.

Stona har varit inne ett par nätter nu. Det bara regnar och är kallt, så det var nog skönt för dom att komma in och vila. Nu måste unghästträningen börja igen.

Hemlig grej händer i morgon, så rapport om den kommer senare.

Val på söndag, om det nu är någon som missat det. Jag är totalt ointresserad, men egentligen skulle man sätta sej in i det hela för att kunna rösta rätt. Röstar man på något parti som man alltid har gjort eller för att någon annan gör det, så blir kanske inte rösten vad man egentligen tycker.

Zeta ska på utställning i Nybro i helgen. Mia ska visa.

Har börjat med min skola också nu. Redovisning och beskattning. Jag ska alltså lära mej att bokföra. Hmm hur det nu ska gå till......? Läser på kvartsfart och på distans och blir klar i januari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0