10 december

Oj, vad tiden går fort. Undrar vart alla timmar tar vägen???

Welshponnynytt har gått i tryckeriet nu, så den kommer snart i postlådan hos de som är medlemmar.

Idag har det varit begravning för gamlamormor. Hon gick bort för ett par veckor sedan, 105 år och 8 månader gammal. Vilken tant hon var!!! Alltid full med bus.

Zoza visade sej från sin sämsta sida i onsdagens träning för Björne. Hoppade bra på hinder, men miljön kan ju äta upp en om man är häst...

Malthé har busat i sommarhagen. Höll knappt på att komma hem en dag. Var längst ner i hagen och han fick tokspel. Bara gick på bakbenen och dummade sej när jag vände hemåt...

Den ena fölungen vill inte vara kvar i hagen. Dåligt med ström nu när snön ligger på trådarna.

Haha Måns Möller är så barnslig att han blir rolig...

Kommentarer
Postat av: annelii

Hej jag hittade sidan på passagen där ett kort på Sugar Boy finns. Det fotot är taget i Kåddis. Det jag kan berätta om "Totte" är att han är en superfin kör häst. Vi körde honom en hel del. Som ridhäst ute i skog och mark var han otroligt tittig och spattig. Men när man körde honom var han lugn som en filbunke. Vet du var han finns nu??

/Annelii

2010-12-14 @ 10:41:54
URL: http://anderssonvindeln.blogg.se/
Postat av: Frida Johansson

Hej!

Vad kul att du kände igen honom!

Nej, jag vet inte var han finns nu. Han har gått som ridskoleponny tror jag, en period.

Mvh Frida

2010-12-14 @ 21:36:11
URL: http://frida.info.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0