27 september

Nu har det gått en massa dagar igen sedan jag skrev något...

Malthé tränade för Björne i onsdags. Malthé hoppade som attan och tyckte att det var kul. Han är så fräsch...

I fredags var jag och 4 tjejer i Göteborg och var modeller för en dag. Jättekul!!! Bilden på mej är därifrån.

När jag kom hem från Göteborg skulle jag rida Malthé och då hade Zoza sparkat honom på bakbenet. Fick strunta i ridningen och missade också lördagens tävling i Bankeryd. Skit också!!! Han har varit jättesvullen i benet över helgen, men ska nog börja skritta honom i morgon.

Var på Sigges i går kväll. Säsongsavslutning och Björn Rosenström uppträdde. Han är sååå bra! =)

Idag har varit slappardag. Pappa har tvättat min bil. Han är världens bästa pappa!!!
Zoza har blivit longerad. Hon var pigg och busig. Verkar vara fräsch igen...

I morgon kväll kommer mamma hem igen och senare i veckan kommer Glide. Spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0