22 september

Oj, vad tiden går fort när man har mycket att göra.

Mamma har åkt till Wales. Semester och för att kolla på hästar.

Grenada har nu åkt till Mariestad. En familj som ska ha henne som läromästare. Hoppas att det kommer funka bra. Önskar de lycka till! =)

Var på date igår... Kul! ;-)

Träning i morgon. Malthé får göra en insats igen. Han var jättepigg idag. Red på banan igår, så han kändes väldigt fräsch.

Zoza har löshoppat studs idag. 5 i rad blev det. Det tyckte hon var kul. Hoppade i båda varven.

Malthé och Zoza släppte jag ihop i hagen en stund i eftermiddag. Det tycks gå bra. Kanske för att Zoza är brunstig och älskar alla då... Malthé var måttligt road...

Dagmar och Dewdrop går i samma hage nu också. De piper och skiriker hela tiden. Dewdrop är brunstig och Dagmar måste vara dräktig. Hon beter sig som en hingst.

Kommentarer
Postat av: Grenada

Hej!

Jag trivs och mår bra, mina grannar i stallet gillar jag skarpt. Det finns mycket att titta på i omgivningarna och maten är skaplig. Flög över ett litet urlöjligt lågt hinder idag och den där ryttaren höll på att få sig en flygtur men skoj var det...

2009-09-24 @ 19:42:59
Postat av: Frida Johansson

Haha, kan tänka mej att det var skoj att hoppa utan press. =)

Kram Grenada och ha det så bra!

2009-09-27 @ 21:21:07
URL: http://frida.info.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0