4 juli

Oj vad det var länge sedan jag skrev nu. Det har hänt en del på sistone...

Den 27 juni var jag och tävlade i Nässjö. Grenada gick två 110-klasser med 4 fel i den första och rev sista i omhoppningen i den andra. Tiden hade räckt till en andraplats annars...
Malthé var felfri i 110 och trea. I 120, som var en Accumulator, rev han det tredje hindret och klarade Joker-hindret och slutade trea.

På söndagen var jag med om en bilolycka och förde min bil till bilhimlen (om det nu finns en sådan) :-(

Under veckan har jag haft utbildning med mina semestervikarier. Tror att det ska bli bra i år.

I onsdags var vi och hämtade hö med mammas Saab. På vägen hem så brann turbon upp på den...Så nu har vi två bilar på minuskontot...

I går, fredag, var det semesterfest på gården. Det var grillning och bad i bastu och i sjön. Trevlig tillställning som inträffar samma dag varje år.

Har letat bilar så jag blir alldeles yr. Har hittat ett par som skulle passa, så det blir att åka och titta på de bilarna på semestern.

Idag fyller pappa år. Hipp hipp hurra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0