19 februari

Snön ligger vit på taken...
Det är såååå härligt med snö!

Charlotta har fortsatt att hålla igång Grenada och jag har ridit Malthé. Pigga och glada.
Till och med hundarna har fått spel i snön. Julia gillar att springa i vanliga fall, men när det är snö är det ännu mera fart.

Idag kom fyra pallar med müslifoder. Pappa och min käre bror skulle köra in, men det började med att fyrhjulingen inte startade. När en pall var inkörd för hand med skottkärra, så fick de igång den, men då skulle pappa åka till jobbet. Jesper fortsatte köra själv tills fyrhjulingen bara dog. En pall var det kvar att köra in för mig och mamma.

Pratat med Åsa som har Zoza. Det går jättebra och de travar henne uppsuttet.

Mamma och pappa ska till Scandinavium i morgon. De skulle bland annat kolla på RGB:s clinic.

Eventuellt ska vi hämta hem Tudde i helgen. Måste rida in honom, så han kan säljas. På måndag kommer Dagmar hem.

Har några till salu nu. Tudde -05, val, D-ponny, Dewdrop -05, sto, D-ponny säljes/utlånas, Delicious -04, sto, D-ponny utlånas.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du lånat ut Grenada ? eller vem är det som rider henne ?

2009-02-26 @ 13:34:15
Postat av: Frida Johansson

Nej, Grenada är fortfarande hemma och rids mest av mig, men ibland får jag lite hjälp av några stalltjejer.

2009-03-01 @ 20:17:56
URL: http://frida.info.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0