28 december

Nu har det snöat, regnat, varit solsken och haglat om vartannat. Så himla trist! Jag vill ju ha snö!!!

Har börjat rida mina tokiga hästar igen. Malthé känns jättefin efter lite vila. Han är för rolig. Tycker det mest normala hade varit att han var stel som en pinne, men han vill jobba och är hur mjuk som helst.
Zoza var busig första dagen jag red. Ena stunden full fart framåt och nästa tvärnit. Idag var hon lugn och städad.

Nyår stundar... Undrar vad som händer då? ;-)

Jobbar med Welshponny-Nytt. Har fått tag på ett program, som verkar helknäppt. Men jag får väl testa mej fram...

Dewdrop är tingad. Hon är besiktigad och ska åka runt den 10 januari.


Kommentarer
Postat av: Grenada - drottning av vinterbus

Herregud sicka hästar det är där jag bor idag var de helknas, jag med förstås, matte trodde jag skulle riva ner hela staketet men jag lattjade bara lite så där lagom du vet. Hon fick tydligen några bilder på galenskapen som hon ska skicka med posten till Malthé. Jösses blev helt matt i pälsen av snön men kul var det.



Igår var det vilda västern i ridhuset (när matte red). Grannkompisen (stilig häst) var inte på bushumör så jag fick stå för hela showen ensam medan han gjorde små krumelurer över hindren i bästa stil :) och jag sneglade och trånade...



2009-12-28 @ 21:08:39
Postat av: Frida Johansson

Haha...

Bilder på dom fina sprången kommer!!!

2010-01-02 @ 12:02:52
URL: http://frida.info.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0