2 april

Hoppas att ni inte blev lurade igår... :-) Jag lurade ingen och inte blev jag lurad heller. Tror jag.

Eric fyllde år i tisdags. Hipp hipp hurra! Var och åt på Bambu och hade lite överraskning för honom. Kul!

I går spelade HV71 sin första finalmatch mot Färjestad. Eric och jag var och hejade fram Hv till seger med 4-1. Jättebra match!

Zoza har tappsko igen och ska få den påslagen idag.

Malthé och Grenada ska ladda inför Värnamos nationella hopptävlingar som går i helgen. De ska gå tre 120-klasser.

Coulthard var med och blev tredjeplacerad i allsvenskans Div I i söndags.

Delicious är flyttad till Lammhult för att få en ny ryttare, Emma. Vi önskar Emma lycka till med Deli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0